2010年10月24日 星期日

北海道自駕遊 Day 4 ~ 札幌 > 小樽


24 Oct 2010

早上帶倆老到二条市場商店街參觀。  泊車後, 倆老都非常好奇那些只靠地上的欄柵來收費的車位。  下車後一直站在旁邊等待欄柵升起的一刻。



二条市場還是老樣子。



不過, 人流就不及以前了, 或許我們太晏去吧!

肥仔知好想去 big camera 打個轉, 所以在離開札幌前給了我一點時間。  而倆老繼續到地下街博殺。  不過是次失望而回, 只買了一頭小鹿公仔, 其他都沒什麼吸引的。  見相約時間還未到, 所以又跟肥仔到了 JW Tower 逛, 肥仔買到了一件 jacket。

離開札幌往小樽, 由阿爸駕駛。  不過, 當進入小樽市前會在休息站換上肥仔, 因為市區較繁忙, 阿爸的駕駛技術一般, 還要應付我的方向指示, 為安全計, 進市區前肥仔都會做回司機。





是次酒店為 Sonia II。  面對小樽運河, 景觀非常好。  房間的空間都很足夠。



放下行李就帶他們到倉庫一帶閒逛。  順道找吃的。


走到倉庫食堂看到牌子有拉麵吃, 選了這間 "灯" 一試。  這店竟然係全女班!  連煮麵的都是女師父。

大相中的拉麵是阿姨 & 肥仔點的。  右上角的是我點的味噌叉燒拉麵, 而阿爸則點了右下角的醬油叉燒拉麵。  我那碗的湯底濃郁到不得了, 超好味!



吃飽飽當然要帶他們去指定拍照地點啦!



準備走到大正硝子商店的那條購物街讓他們買過痛快前, 路經一直沒多注意的小樽出拔小路。  原來裡面有很多好似台屋的小食店。  每店只可坐七至八人。



這小店生意好好。



另外可登上 "火之見櫓" (即係塔頂) 來一嚐高處欣賞小樽運河景緻。



帶他們到了這條購物大道後, 著他們沿路往前走就是了。  就這樣我們讓他倆自由活動去了。



眾多間賣即燒海產的店, 這店生意最好了。  是次沒有品嚐, 因為諗住一陣帶兩老去 high-tea。  在燒海產店旁邊有一間賣蜜瓜 + 粟米。  肥仔一見到粟米就諗起我阿媽.....因為我阿媽最鐘意食。

走到這裡, 肥仔諗住叫機睇吓佢兩個行到邊....不過佢老豆唔係好習慣用對講機.....可能我哋又行得遠, 收得唔係好清楚。  最後聽到話喺青山洋服付近.....哇.....咁咪好似冇郁過.....於是我倆走回頭去搵佢哋。  距離拉近後叫機報位置, 原來佢哋已經行咗返酒店。

返到酒店問佢哋點解行咁少, 係唔係太攰。  阿姨即時投訴話阿爸唔信佢。  佢記得我明明教佢哋沿著直走, 點知佢哋跟我哋行咗入一間館後, 館O既另一個出口係靠近運河條大馬路 (青山洋服那邊), O個邊梗係冇嘢行啦!  不過, 阿姨說服唔到阿爸, 所以唯有返酒店。

小休片刻後, 帶他們返回正常航道, 跟他們先由頭到尾走一片。



最重要當然要去到這個蒸汽時鐘啦!



原打算帶他們到這裡 high-tea。  不過, 已經成五點。  阿姨還未仔細去挑選佢唯一肯定這裡可以買到日本制造的紀念品。  所以計劃告吹。  不過阿爸行到腰骨痛, 要坐低歇歇, 叫阿姨跟我們先行。  其實我都趕住返去街頭的一間店買我看上的聖誕硝子飾品。



傍晚五時十五分的街道已經變得冷清清。  阿爸休息了一會從後趕上。



血拼後才五點半, 又未到時候晚飯, 所以走到小樽音樂盒堂坐低吃杯雪杯新地、嘆嘆茶。



這杯新地都要四百幾円 (為港幣約四十幾元)。

晚飯已經所定在小樽出拔小路的 てんぷな 石水。  路過時用了簡單日語詢問營業時間, 得悉八點關門。  當時店內只有兩位客人。



肥仔趁這個空檔開車到天狗山看夜景。  不過, 我們停車後沒有轉乘纜車到更高的展望台。  因為倆老都覺得到此一遊即可。  無謂再每人要花多 1100 円上去。



點了北海天丼 (1500円) 和 出拔天丼 (900円) 各二碗。  北海天丼有一隻蝦、帆立貝、魷魚、鮭魚、舞茸、青椒、南瓜、蟹爪肉等。  而出拔天丼只有二隻蝦, 但係冇帆立貝及其他海鮮, 取而代之係洋蔥等蔬菜食材。



店內只有一位師父, 八個座位。  我哋座咗四個, 而我們也是這天最後的客人了。



吃飽飽後, 先讓倆老回酒店。  而肥仔側倍我到運河影夜景。

回到酒店門前遇上倆老, 原來他們走到轉角的商店看看有沒有水果買。  不過空手而回, 該店剛剛要關門。

沒有留言:

張貼留言