2010年10月15日 星期五

跟費天皇忠實粉絲到上海睇大師杯兼遊世博 ~ Day 4

16 Oct 2010

BY IPHONE 4

我的早餐。  三文治 & 炒飯都好好味。 煙肉又唔會硬晒O個種。



是日都係無所事事, 所以捉咗教主去行外灘。





可惜空氣質素勁差。  東方明珠拍出來灰蒙蒙的。



現在到中國那裡旅遊都係人山人海。



這座外灘天文台現已經成為餐廳。  離開外灘, 我隨意走。  其間教主買要了兩件豹紋衣。  原價 40 元人仔一件, 佢還叫我還價 30 元人仔。  人家接受了, 後來她想多買一件, 要我還價 50 元人仔兩件。 人家當然唔際啦!  最後佢都係兩件要晒。  不過, 係 60 元人仔兩件。

亂打亂撞下路經了一間大書店。  找到了一些有關瑞士及西班牙的旅遊書籍。



不經不覺走到了人民廣場的地鐵站。

之前教主曾經話過要去超市, 所以諗住搭一個站去公司淮海中路的太平洋百貨。  以為有超市, 點知混咗吉。


BY IPHONE 4

既然嚟到, 想起教主話想吃點心, 依希記得公司樓下有間翠園 。  去到, 翠園執摺咗。  不過有間糖朝, 仲有一間 XX 魚翅海鮮酒家。  兩者我梗係揀糖朝啦!  不過, 教主死都同我拗話糖朝得糖水食。  解釋完佢都唔信。  唔講O刺, 一於入去。


BY IPHONE 4

最後佢都冇叫點心, 叫咗牛筋雲吞麵。  我就叫咗個淨豬手。

吃罷又係返酒店休息時間。

回到酒店, 打電話給推掉之前那個的士師父。  教主不太讚成, 因為佢話如果酒店安排唔到, 咁都有個後著。  但係我唔想咁老土, 阻住人做生意。  而且酒店那邊點會安排唔到車比我丫。  所以, 唔理咁多, 打去推咗佢。

沒有留言:

張貼留言