2016年10月10日 星期一

HerMEs ~ MeDoR MiNi


上次八月頭由香港返上海在香港機場買入咗個 lindy 同條 scarf,當時有活動,所以得了 5000 個大洋 cash coupon。  限期在 10 月底前用。 所以我就留下比額娘讓她幫我出發去日本之時 shopping。



Coupon 可以在哈蜜瓜用,所以我就將所有 target 的貨品給額娘。 頭號當然係袋啦。 例牌無.....掛式....無。  絲巾最近買得太多....所以唔要。  最後額娘見到我呢個目標。  這款 model 有大、細碼之分。 又係嗰句,得返呢隻。




一向對 H 嘅錶無咩興趣,但這款貪佢可以當手帶咁戴。



因為 pan 仔我會照戴,所以 mini 個 size 都唔錯。

沒有留言:

張貼留言