2017年4月13日 星期四

回港記


肥仔趁清明大陸有幾日假決定返香港。 我就提早 29 Mar 到。 因為可以有私人時間做做自己的事情。



雖然 29 號係妹妹生日,但因時間有限,想多約朋友見面。 幸好沒有 delay。 而朋友剛好要晚上八點才得閒。 所以去完銀行,跑埋去半島+廣東道哈蜜瓜外就去了睇妹妹。  當他們下班回來和朋友到齊為妹妹食生日飯時我也剛好要離開了。  不過看到姐姐煮得一手好菜,色香味俱全。 雖然當天小鬼樓下朋友仔到來玩耍,她姐姐幫忙湊妹妹。 但平時姐姐一對二也可以做出不錯的菜式。 這個姐姐實在難求。



這天廣東道哈蜜瓜遇上了很 nice 的 sa。 埋單後還跟我聊了差不一小時。  入店前排隊,剛好前面有幾個女人。 當放人時,門口哥仔問我係咪一齊,我話唔係。 咁佢就叫我等等。 跟住話我咁老實。 好多人都會答係搏懵。  我話費事比人捉到話咁肉酸啦。 另外我話你咁突然問我,我都無準備 😂



30 和 31 號都係先去上兩堂插花。 然後 30 下午去打面。 晚上約了舊同事去 haytt ching ching bar。  31 號插完花同細魔食個 lunch,因為麻煩他到學校幫我取花。 下午過海去化驗所拎便便樽。  鬼咁大雨,跟住順手配匙。 不過伯伯話這款匙要一粒鐘。 於是搭叮叮去 sogo 買眉筆啦。 再去埋金鐘老朋友公司樓下拎我訂咗嘅嘢先再叮返去中環。

搞掂晒返去等肥仔到。  他放下行李即趕過去阿爸屋企晚飯。



1 號分頭行事。 肥仔去 check in 金巴利道間酒店,然後去洗牙。  我就去 body check。  今次間酒店好鬼舊呀。  又唔夠華國方便。 不過我們太遲訂,所以這晚已經 fully book。  唯有搬家。 晚上我家去小肥牛烚吓烚吓飯聚。   順便係咁以切個蛋糕和妹妹慶生。  飯前小魔怪難得未正式返工,所以約我去飲杯啡先。




2 號肥仔先到觀瀾會合球友打球。 我就乖乖去大坑港安做 mri 和物理治療才到觀灡會合他們。 可惜的是今次見面球友告知他太太得了癌症。  剛完成了化療。 正在休養中而未能付會。  聽罷和晚餐的時候不禁讓我想起往日一起打球的日子。  人真係化學。 她剛退下來諗住享受人生。 第一個退休旅程開始就覺得身體有點不適。 回來一 check 就得了壞消息。  希望奇蹟可以發生在她身上吧 🙏🙏🙏

3 號肥仔去打球。 我就乖乖留在酒店做做物理治療運動。



4 號肥仔爭取時間晨咁早又去打場波。 約十點半就出發回港。  這天又只能入住那間舊酒店。 太早房未 ready,所以寄存行李後出去搵食。



晚上輪到班酒友兼雪友飯聚。

這個假期又結速了。

沒有留言:

張貼留言