2017年4月14日 星期五

HerMEs ~ SiLK Bag & CarD HoLDer & ScarF


今次回港順便去巡舖原本打算買 picotin 18 or 22 + card holder。 因為見過有人在 picotin 18 上加了條 fendi  my strips 去釋放雙手。  諗住幾型。  不過都係無緣。  於是就諗住買個 card holder。 黃色,夠 sharp。 娶佢。



另外埋單前發不同形的 silk bag。 SilkyCity、 Musardine (水桶形)和 Soie-Cool 背囊形。  雖然水桶形個 silk bag 內膽可以換,但上身覺得 bulky。 所以唔考慮。  最後選了這個normal 款。





夠輕。 又可以長短揹。  只係易污糟。 不過覺得夏天又幾啱。 所以要埋。



另外還入手了這條帶粉藍色的 90 x 90 scarf。

😈😈


沒有留言:

張貼留言