2011年1月27日 星期四

清湯牛腩 ~ 附食譜



 by ip4

星期六那天在家樂褔買了一包牛"腩"碎 (點解括住個"腩"字?  因為我真係唔知o個包係唔係牛腩), 上網尋找了一些食譜, 找到一個跟我材料接近的去煮, 估唔到在資源缺乏下都做到一碟似模似樣的清湯腩, 味道還很不錯。  肥仔對這味超讚!

材料:
坑腩 $30 >> 我用腩碎 1 KG
蘿白 x 1條 >> 我沒有.....因為這兒不易買到
清雞湯 x 適量 >> 我用清水....這兒沒有雞湯.....但應該可以買到雞粉....不過我沒有去買.....
酒 x 適量 >> 我沒有.....因為買不到中國酒
薑片 x 適量

做法:
1) 腩碎先出水
2) 用薑起鑊, 爆腩碎
3) 加入清水 (啱啱浸過牛腩)
4) 加入酒, 如有
5) 用蓋蓋好, 以大火煮至滾, 再轉中細火炆1個小時或直至稔身。 >>> 我炆的時間比這個長多了, 可能電磁爐火候較難掌握....
6) 加入少許鹽及生抽吊味。
7) 熄火焗30分鐘或以上
8) 如有蘿白加入, 用細火再炆約半小時至45分鐘, 稔身即成。

沒有留言:

張貼留言