2011年1月15日 星期六

亂打亂撞去咗 la Chevrerie @ Bellevaux 滑雪

15 Jan 2011

肥仔現在閒來就搵地方滑雪。  是日去佢同事介紹另一個滑雪場地 la Clusaz。  由於雪場距離家只需 1 小時車程, 所以早上跟肥仔先去換過另一對滑雪靴。  因為肥仔有扁平足關係, 他老是覺得靴子太窄, 可惜合他長度的又沒有合闊度, 所以最後換上另一個品牌, 但係要大半號。  其實他還是覺得不太舒服, 但係也沒法子。  即管試試看吧!

出發時我 set gps O個陣出咗個同名同姓的地方, 只係後面多了個鎮名, 我以為係, 所以就 set 咗去那邊到了市中心, 但係都唔覺得似有滑雪場, 也許因為最近天氣回暖, 滑雪場不夠雪而沒有開放。

於是唯有繼續向前駛去。

 by ip4

去到一個地方 la Chevrerie 見到有個好合我這 BB 班的雪場正在運作, 而且沒有人在使用, 跟肥仔觀察環景後, 再問了剛路過的居民, 居民極力推篤這滑雪場給我倆, 他很老實回答 "我住在這兒, 當然說這個好了。  一會我的小孩也會來。"。

於是決定留在這兒練習。  價錢非常平宜, 一個下午才每人收費 7.7 歐羅。


 by ip4

原來這位居民就住在滑雪場的入口旁。

換完鞋, 抬埋滑雪工具過去, 有一婦人帶同一名小男孩及小女孩到來滑雪, 小女孩較大, 但係由頭到尾都要媽媽擁在懷中學滑, 而小男孩反而唔使用 poles, 自己顧自己。  滑咗落去就自己行去吊車排隊, 等工作人員幫他調好位置後就自行扯著電動滑行器上斜坡頂再滑。

後來多來了三個青少年, 有男有女, 他們的技術都好好。  見我跌低都會問我有沒有事。


 by nokia e72

我就係跟這可愛法國 BB 一齊滑。  佢見我跌低除個 ski 解困時又好似嚟問我點解除個 ski。  原來佢就係居民的孩子。  見肥仔幫我影相, 佢又企定定睇。  於是肥仔也為他拍一張, 佢見影相, 即係望住鏡頭微笑。

我倆離開時同佢講 "au 哇 (au revoir)" 即係 bye-bye。  佢又傻氣地慢慢轉個頭來回我們 "au 哇"。  佢真係好鬼得意呀!

是次錯有錯著。

離開後沒有留下來用餐, 因為肥仔依然覺得對滑雪靴唔舒服, 所以馬上趕回 geneva 去換鞋, 商店及超市都在六點關門, 幸好 1740 hrs 到達, 我著肥仔留下車鎖待我自行弄好後鎖車, 佢就一支箭抬住 skis & 對 ski boots 衝去店舖換鞋。

又換了另一品牌給他試, 希望可以解決啦!

沒有留言:

張貼留言