2013年9月18日 星期三

梅菜扣肉


昨晚大作。  第一次學人整, 好成功 \^0^/




材料 :
五花腩
梅菜
薑片
蒜蓉

汁料 :
老抽 2 湯匙
糖 1 湯匙
水 1杯

做法 :
1)梅菜稍浸水, 沖洗去沙, 榨乾水後切粒。
2)燒滾一鍋水, 放入五花腩煮烚至七成腍撈起瀝乾後在表皮剌上小洞。 再均勻地塗上老抽醃 30 分鐘。
3)燒熱 Staub 蜂巢鍋, 把醃好的肉放進去。 皮先向下。 然後乾煎四邊直至全部金黃色, 撈起待涼後切片鋪在碗內。

4)燒熱鑊, 下油先放入薑片及蒜蓉爆香, 再下梅菜炒香。 贊酒。 倒入汁料拌勻。 滾起即可鋪在扣肉面, 再淋上醬汁。  用另一隻碟蓋上
5)放入智能煲用“筋腩”功能隔水蒸兩次 (前後 1 小時)。

6)蒸好後將醬汁隔出以生粉水埋芡。  蒸好的扣肉用另一隻大碟蓋在碗上快手倒扣, 再將汁料淋於扣肉上即可。


3 則留言:

  1. 多謝呀!!! 不過, 搬 blog 令到我實在超痛苦。 anyway, 大家共勉之~~( ^3^ )

    回覆刪除
  2. 我冇智能煲,要蒸三個鈡呀@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! (@_@) 我係懶人, 要我 3 個鐘我可能唔會煮。 (^ν^)

      刪除