2013年9月29日 星期日

StaUB ~ 花膠海參炆冬菇 “附食譜及做法”



半失敗作。 睇啲唔睇啲實在係我一個陋習。  昨晚弄了這道菜, 記錯食譜, 落多咗成匙砂糖。  名符其實“甜到漏”。  不過除咗甜, 都好成功。

參考食譜 : 小 Con 私房菜


材料 :
冬菇 (細)
急凍海參 (百佳)
花膠 (99 已發放在冰格)
瑤柱 2 粒
薑片




調味 :
蠔油3湯匙
生抽1湯匙
冰糖少許
浸菇水
浸瑤柱水

做法:
1)將冬菇及瑤柱用熱水浸至淋身。 冬菇撈起,落砂糖及生粉拌洗後用水沖乾淨。  瑤柱撕成絲備用。
2)急凍海參解凍後去腸用水清洗。  燒一鍋水加薑、蒽, 放入海參汆水, 瀝乾備用。
3)Staub 以中火燒熱, 落 2 匙油, 放入薑片及冬菇炒至釋放出香味, 加倒入浸菇水及瑤柱水後加入調味及瑤柱絲拌勻以大火煮滾後轉小火炆20分鐘後熄火焗 40 分鐘。
4)食前以中火煮滾後加入海參及花膠, 以極小火炆 20 - 30 分。  燜 10 分鐘即成。


3 則留言:

  1. 小寶,上次你問及網誌頁數的問題,我回應了,但是怕你看不到,所以在此留言^^""

    建議你使用Blogspot小工具,詳情請看:
    《網誌的「文章目錄」》
    http://seeddauding.blogspot.com/2013/09/archives.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊,我看到了!你已經設定好了^^ 太好了~ 哈哈~

      刪除
    2. 豆丁, 多謝你回覆。 (^3^)

      不過唔知點解在你那邊留言後我沒有收到你回覆通知。 可能我忘記了選些回覆功能吧。 文章目錄是設定好了。 但頁數還沒有。 有頁數選擇會方便啲。 (^.^)

      刪除