2016年6月14日 星期二

聚舊 @ OzONe BaR

1 Jun 2016


因為原本班機被取消,跟住被安排了遲一小時的班機,所以落機已經趕唔切去酒店 check in 再返 ritz-carlton。 唯有拖埋行李趕去。  好彩酒店大堂個女仔主動問我要唔要 keep at concierge。  當然好啦!  唔使咁異相。




i miss this view so much ah!!




飲返杯酒先。  同學仔皮膚有問題,所以乖乖哋叫樽大嘅 perrier 飲。



今日雲層較低,偶爾遊過。



沒有肥仔同行,我就可以真正約吓自己的朋友仔了。





和牛漢堡,i miss you 2!!



食物都用了之前買的小型 led 夾燈拍。 效果不錯。 比閃燈自然。



黃昏傾到夜晚。 天公造美。 有點涼風。 正!!  傾吓講吓去到十一點多了。  回到銅鑼灣酒店已經差不多十二點了。



這個回港之旅突然冒出,只因肥仔突然想多請兩天假期將端午節前的 weekend 連在一起,可以在哈爾濱之旅前加插到東莞打球。  所以就將之前訂好的哈爾濱機票 pay penalty 由原本上海飛改為深圳飛。  我就順水推舟跟他說我再提早三天返香港友聚和 skin care 等。 所以我就另買一張單程上海往香港機票。



出發前司機通知我班機被取消了.... 點算好 (#>Д<)

於是打比肥仔報告後決定如期出發到機場睇吓可以改咩機。 車上後司機叔叔叫我打電話去航空公司問問情況。 原來人家已經安排我乘搭比原定遲 1 小時的航班。  上機後天氣延誤了差不多一小時才起飛。



過 security check 時見最後通道較少人,於是"拿拿林"走埋去,點知比女實招叫住 "20 號是條男性專用!  這麼大個牌你看不到嗎?!"。  真係想 xXyZ#%$ 佢 (`ε´)。  去咁多地方除了中東地區分男女外都未試過過安檢有男士專用通道。 咩道理?

沒有留言:

張貼留言