2013年12月2日 星期一

漫無目標曼谷遊 ~ 戰利品編

@ Night MarKet


見到這些絲巾/頸巾大愛。  其中 3 條在 zen 買。 之後才發現 night market 有專門店。  所以購入多條。



特意選了這條給肥仔阿媽。 不過回來後她又嫌鮮色。  於是肥仔著她還給我們她就沒再說了。

過了兩天,她死性不改的性格又來了, 趁我煮飯跟肥仔說話條巾好鮮色, 話幫我們放衫回衣櫃時看到有較深色的,問可不可以換。 肥仔當然拒絕了。 因為他知道我有些是買來送給朋友的。 所以又一次著她不適合的就還給我們。   她當然沒有了。

我知她會死心不息的,她一定會找機會趁肥仔不在的時候直接闖關。  果然不出我所料,又過了兩天肥仔出差去了,晚上跟她吃飯時, 她終於開口了。  又再一次話送比佢條絲巾好鮮色, 問有冇沉色啲。 我一句"無。 你唔啱用比返我用就得㗎喇。"  跟住仲問我係唔係送㗎(即係禮品,唔要比佢嗰種)。 話返比佢聽係買嘅, 佢又問幾錢......

唔買比佢佢就話我買嘅嘢佢有啱。 特登揀樣嘢買比佢,佢又話我另外嗰啲先啱佢。  睇嚟今次係最後一次買嘢比佢。 橫掂十次八次佢都唔啱。




我最愛的泰國 long dress。



肥仔買嚟出差用。



找到買給小鬼和酒友兒子生日的禮物。



又買 wine glass marker......哈哈.......傻咗。   300 baht 一盒。


@ Zen


買到了這個香熏座。



買了這個小王冠給友人女兒。



在那個小鄉村買的。 每把約 250 baht。



泰國同事知我鐘意這些長裙。 送我一條。  好靚! 又夠長。



還送我這瓶雞蛋花味的香薫油。



肥仔演講收到的紀念品。

沒有留言:

張貼留言