2014年2月1日 星期六

新春許願樹行大運


行個大運,大吉大利 ~

雖然許願樹以由仿制樹代替。 但我們並不介意。 志在心意心意。



今年是我們去許願樹有史以來最和暖、天氣最好的一天。





不用穿到成隻糉,小鬼可以穿唐裝。



我識功夫㗎。  你唔好蝦我呀!



發功中~ malimalihome ~



順道探望一下真樹。  希望真樹能漸漸康復過來。  肥仔在此接受港台訪問對真樹和仿樹的感受。

2 則留言:

  1. 多謝你到來,不過住在林村的村民一d都唔鍾意,我實話實說,因為會影響出入,塞車和搭唔到車! 但對我影響不大,我唔出街的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思。 打擾晒。

      唔緊要,我都好明白住响嗰度受到影響一定會唔鐘意㗎喇。 但係我覺得近呢兩、三年有關方面已經比之前早幾年安排得好好多。

      在此希望各村民都身體健康、丁財兩旺。::_1912

      刪除