2012年11月28日 星期三

PanaSoniC 麵包機 ~ 蕃薯小甜點



肥仔知我鐘意食蕃薯, 所以有陣時會買一大堆返嚟。 但最近實在大多嘢食, 所以很多時飽飽的就沒法子再吃了。  昨晚見淨返兩個細細的.....想試吓用部麵包機跟食譜做。



又真係幾方便。 不過脫模後賣相麻麻。 因為畢竟中間都有攪拌葉片留下的窿窿。


食譜來源 : 我愛麵包機

材料 (1個)
蕃薯 200G
細砂糖 60G <<我減一半。 用了 30G
水 50G
牛油 20G
cream cheese 40G
蛋黃 2 個
低粉 20G

做法
1)將牛油 ﹠ cream cheese 室溫放軟, 然後用橡膠刮刀推揉至軟化為止備用。
2)蕃薯去皮,切成 1MM 小方塊 (切到我想死  ), 放入水中煮軟化至手指即可壓成泥的程度為止, 瀝掉熱水。
3)蕃薯趁熱倒入麵包鍋內, 加入糖、牛油、cream cheese、水。 選擇品項 ”24“ ~ 蛋糕。 按下開始。
4)待蕃薯呈泥狀 (唔知係唔係我啲蕃薯粒未夠腍, 所以攪極都係一粒粒, 水汪汪.....但係明明我用手指“捽”過), 攪拌片開始高速旋轉時, 加入蛋黃。
5)待蛋黃均勻調和後, 將低粉用茶葉濾網過篩並加入內鍋。
6)發出嗶嗶聲後打開蓋子, 用橡膠刮刀將沾黏在內鍋的麵粉刮下來,(順手在這時間將攪拌片取走),蓋上蓋子再按開始。
7)完成後發出嗶嗶聲後按取消, 取出內鍋冷卻 2 分鐘左右後將蕃薯糕輕力倒出。
8)待涼後切小件即成。

沒有留言:

張貼留言