2015年8月20日 星期四

WhAT a HOT TriP ~ Day 11 N 12 @ ChAteAU de CouChEs N Chalon-sur-saone, France

26 Jul 2015


離開 Auxerre 到了位於 Couches 山上的城堡 Chateau de Couches。  早餐在休息站搞掂。



這城堡如今城堡提供酒店住宿服務。




入場費有區分的。 我們為了省時,所以只選擇園區參觀。 費用每成人 4 eur。 如果想跟 guide tour,費用為每成人 7 eur。

我們由大閘的左邊池塘開始。



走上主樓、教堂和花園。



葡萄園。



城堡正(上)、背(下)面。  主樓前、後面建以不同風格。



原來這兩扇拱門右邊是給人通過。 左邊是馬車通過的。



後花園。



小教堂。



教堂後的圓塔是存放武器的地方。



十二世紀的城樓。 現在地下成為小賣店。



這片草皮和高、矮樹隱藏了一個展室。



長椅上放上書本和故事書給遊人放鬆一下。



這座小樓是進行會議或 concerts 的地方。  城堡會隨季節安排不同表演項目和試酒會。  離開取車時對面路有位叔叔向我們方向大聲講話,我仲以為佢同佢老婆講,但係又見佢望住我哋。 肥仔好奇望住佢。 佢又係咁用法文講嘢。 後來佢指住我哋個車牌同佢個車牌。 原來大家都係來自瑞士!



30 分鐘左右去到城市 Chalon-sur-saone。



找了一家米芝連推介餐廳 Le St-Georges。 餐廳屬於一酒店。  位置靠近火車站。  到步已經兩點半了。 肥仔急步去餐廳,不過侍應表示已經過了午餐時間。



於是又選了兩間在一個有穚連接小島的推介餐廳。  全都表示午餐時間已過。



後來看到這意大利餐廳 "Restaurant via Roma" 還有客人在等餐中,侍應表示營業中,所以唔再㨂喇。 唔係冇得食喇。  埋單 58.3 eur。



食完隨處走走。


 

這些地方就是歐洲星期日最熱鬧的聚腳地了。



假日有露天市場已經很不錯。



離開前買了些 sandwich 作晚餐。 因為明天早機,又要入油,又要搞退哈密瓜退梲和還車。  所以會入住靠近機場的酒店。  因此也懶得入市中心用餐了。



過瑞士關先搞掂個哈密瓜退稅先。 下著大雨,又要辛苦我個肥仔了!



回到酒店,肥仔見我想將酒樽帶回,就用水幫我沖乾淨。  但房間後沒工具滴水,他就將酒樽倒插在行李愜手環上。

****************************************************

27 Jul 2015


這天七點幾就到機場。 因為 check in 完約了肥仔同事早餐。  然後又要返回租車公司搞報銷手續。



當然還要過完海關再搞其他退稅。 原來 geneva 機場退稅部份委托了 amex counter 做。 counter 位於 rolex 旁邊 (圖中藍色 14 號)。



而其他的在地圖藍色 41 號 ,如果沒有工作人員就按指示將要求的單據入落退稅信封,記得唔好封口,然後掉落個箱就得喇。

4 則留言:

  1. 原來小寶用"魚眼"看世界噃~
    物以罕為貴,只得一間餐做生意,無計⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家成日都魚眼看世界。 有時懶得換鏡。 加埋唔想身邊啲人等我慢慢影。 唯有魚眼取全景最快。::_1559

      刪除
    2. 竟然係你另一半等返你轉頭,真少可。因為通常都係男嘅好攝影嘛!

      刪除
    3. 佢唔係特別鐘意。 依家叫好啲。 但係都只係限於手機。::_1554

      刪除