2015年8月20日 星期四

WhAT a HOT TriP の 戰利品 & pocket wifi

今次數量少。 但係份量夠!  我意思係重量。  LC,書和錶盒最鬼重。


 

fm dijon hermes。



舊同事結結婚,又比個籍口自己買衫。  new arrival 所以無價減 chf320。 fm bongenie grieder。




真係唔知點解對好鬼鐘意 high-heel。 雖然依家無咩機會著。  fm bongenie grieder。



pan 仔 531 vs 193。



red valentino fm geneve globus。  原價 chf999。 減至 chf299 (約港元 2405)。



Le Creuset fm manor。



在 manro 買了這本教人弄 BBQ food 的書。



雖然是法文,但係喜歡圖文並茂。



在 Beaune 書局買入懷舊小鐵盆。  10 eur 3 隻。  主要係因為買兩隻雞雞。



買隻瑞士狗狗湊單。

*********************************

在强國租 wifi 真係平到無朋友。 選了一個 15 天 12 國的 package,無限數據才 390 人仔。



2 則留言: