2015年8月12日 星期三

WhAT a HOT TriP ~ Day 5 N 6 ShoP hArD @ GenEVe

20 & 21 Jul 2015


曬成咁,唔熱死就奇啦!!



這兩天肥仔都要開工,酒店又沒有冷氣,所以韓妹建議我去 shopping。 因為這段時間剛好 on sale。




而第一天跟她相約午飯。 她帶我到 Manor 附近一家韓國人開的餐廳吃韓國餐。  好正宗!  而且她跟老闆娘熟,所以特別送我們一碟餸。  午飯後她帶我去一間專賣出售大牌子的月下或斷碼貨的店 ~ Drake Store (address : 10 Rue Ami-Lévrier)。   逛了一會跟她一起離開讓她專心上班去。  我繼續逛。  在 Globus 買入 Red Valentino 一條 little black dress。  逛至五時多回酒店跟肥仔會合。 肥仔要去井 group dinner。  而我知韓妹要避暑,所以相約一起去消磨時間。  換對波鞋跟肥仔一起出發。



午餐吃得太飽,所以跟韓妹選擇去飲酒和小吃的。  選了這間在湖邊的餐廳 ~ le rouge et le blanc。   正!  tapas 形式。  但係咁鬼熱,坐室內。  仲要對正冷氣出風位。  別以為對正冷氣位會好凍。  佢哋啲冷氣真係少少㗎咋。



飲到差不多十一點才回去。



第二日女繼續努力。



先去 manor,廚具真係幾抵。  Le Creuset 半價添。  雖然只有黑色和橙色。  但係真係好平。 不過,有得睇無得買。



所以再殺去韓妹推介那間 Drake Store 作徹底式搜查。  原看上 Balenciaga Mini,不過都係忍手留給哈蜜瓜。 之後試了一條 Balenciaga 軍綠短褲。  但係唔啱 size。  所以放棄了。

繼續殺返去購物大道 Rive, la Croix-d'or & Marche 逐間掃。  一心想買對 Valentino。  上網 check 咗連根拔個價。  心儀款式約港元 8300。  去 Bongenie 睇,同款退稅前 780 瑞郎 (約 6200 港元)。  但係試上腳後覺得唔係幾鐘意。 反而試了另一雙 AQUAZZURA。 價錢平 valentino 少少。 730 瑞郎。 但我鐘意喎!  娶佢返屋企先。

之後再在 Twin-set Simona Barbieri 買入一條點點全身裙。  new arrival 冇價減!

逛到很累。 肥仔放工嚟接我返酒店。  洗個白白又 dress up 去接韓好後再到佢前老闆屋企飯聚。



每次去都喜歡學人家的佈置。  無論桌上和食品上。  這次她太太弄了芝士併盤,小碗裝雜果仁。 一些脆條等。  主菜有 pork fillet 和小黃米。  甜品簡簡單單又好味的蘋果批+雪糕。 好正。



韓妹送我海綿粉底和兩支 lip gloss。 可能佢見我面上的斑斑眼寃。

沒有留言:

張貼留言