2014年4月22日 星期二

Staub VS 智能煲

看到親子有 JM 提出這個問題,我又口㾗地分享了我的意見。

其實各有好壞。  但若果要二擇其一的話,我會選擇 staub。  有 staub 我覺得連蒸爐都唔需要了。

不過我這個懶人會覺得 Staub 和智能煲都有需要。  因為我懶睇火,所以炆餸的話,我會用智能煲一次過炆腍咗再轉去 staub 煮入味。 另外,會用智能煲煲湯。 因為 staub 大煲煲湯太重。



好處 :
Staub ~
1)鎖水
2)入味
3)慳火
4)慳水(蒸餸唔使好似以前咁要燒鑊水放蒸架去蒸。 直接用個鍋蒸)
5)煎、炒、蒸、炸、炆、湯都啱用。
6)適當使用和保養可以用一世。
7)原鍋上枱。

智能煲 ~
1)鎖水
2)快
3)唔使睇火
4)有預設程式選擇
5)可預較時間
6)適合炆、煲湯

壞處 :
Staub ~
1)重
2)要養鍋
3)睇火
4)自行調較時間和火力
5)炆餸都要重複開火熄火焗幾次先夠腍

智能煲 ~
1)電子品終有一天壞
2)易潔內膽易花
3)屬於壓力煲類
4)程式完成會唔夠入味。

沒有留言:

張貼留言