2014年4月23日 星期三

StaUB ~ 終於收齊了!!!


這 3 個是去年十一月在康山 Aeon 訂的貨,至昨天才收到通知取貨。 原先 18 cm 在 1 月收貨時有小瑕疵被我 reject 後就直至 2 月收到 counter 電話問我可否接受其他顏色。  當時聽罷留言嘗試回覆,但老是家電部沒有接聽。 試了數次後就忘了。

直至 3 月去日本滑雪前收到電話通知若 3 月底、 4 月可取。 但到了四月收到的電話又再問我可否接受其他顏色。 真係火火哋。 我問佢"你哋唔係呀! 萬寧換購嘅煲都出到含含聲! 我就重要等?!" 。 於是又話問吓覆我。 當然一去無回頭啦!



火火哋直接打去孖人熱線。 第一個客服又話覆我,跟住過咗個 weekend 又冇影。 之後又打過,另一個客服 check 完回覆話 18 號左右可取。 著我等電話。 當然又冇電話到啦! 過埋個復活節假期,我 call 爆 hotline。  接聽係另一位,又話叫負責那位客服給我回。 雖然沒有收到佢電話,但係康山個 counter 職員終於打嚟話可以取貨。  當然叫我個肥仔"拿拿林"去收貨啦。

終於齊腳了! 之後大概都不會再有新成員了。  個 cherry 色真係好靚。 幸好我堅持。 其實主因係我其他顏色都有了獨欠紅色。

沒有留言:

張貼留言