2017年8月10日 星期四

BlyTHe 伴遊東歐 Day 5 ~ BaUska + Rundale @ Latvia to Vilnius @ Lithuania

19 Jul 2017


今日參觀了兩大景點。  Bauska Castle 和 rundale Palace。



其實今早亂打亂撞在這個小鎮 Bauska 停了車。   原來經肥仔入去 Bauska town hall 搵人指點一吓迷津後發現小鎮禾稈冚珍珠。  除了 Castle 外還有 Motor Museum。  Motor Museum 連肥仔歐洲同事也推介。 不過我倆對 castle 興趣大一點。




先到 Bauska Castle。





入場費 EUR 5。  參觀時間約 1 小時。



午餐選了停車旁邊的餐廳。  第一次覺得用難吃去形容。 侍應態度又欠佳。 青口又鹹又乾。  簡直浪費了我一餐的 quota。



Rundale Palace 跟 Bauska castle 車距 11 分鐘。










各華麗房間佈置、古董展品和後園。



passing through the Lithuania custom 被警察要求出示這本東西。 最初聽唔明。 passport 又比咗但係又話要 license,比 driving license 又話唔係。 原來係要呢本簿仔。



差不多 3 小時約 7 點到達了 Vilnius 的酒店 ~Shakespeare Boutique Hotel Vilnius



酒店位置超方便。  先逛逛小街就直接去用餐。 試了立陶宛菜。 這家 Pilies KATPEDELE 味道不錯。  埋單 EUR50.6。

Pilies g. 8, Vilnius 01124立陶宛
+370 611 20576

沒有留言:

張貼留言