2013年5月31日 星期五

冷氣溫度 27 度, 唔成身汗就奇啦! (@_@)

肥仔阿媽一向怕熱唔怕凍。 冬天除咗最凍嗰幾日用吓暖爐外, 基本上佢都係著件簿褸就算。 有時出街我怕佢凍都會叫佢帶衫。 不過佢好多時都係拎多過著。

擒晚食飯佢問我哋睇開個中醫好唔好, 於是肥仔問佢咩事要睇。 佢話佢唔尋常出汗。 西醫睇過話唔係甲肰線問題, 所以佢想睇中醫。 不過肥仔好多時會問多佢兩句。 因為知佢阿媽有時係自己問題導致。

肥仔問除了日間, 晚間有沒有這個問題。 佢話瞓瞓吓好大汗。 咁肥仔問有冇開冷氣瞓, 佢話有。 不過半夜會熄轉用風扇。 肥仔問點解你咁怕熱會轉用風扇?  佢九唔搭八話我唔使開冷氣成晚。 咁肥仔問咁冷氣你開幾多度....佢望住我, 肥仔話我問你, 你望佢仲咩?  佢先答 27 度。 撞鬼!  我咁怕凍呢幾晚都開 25 度通宵啦!  佢開 27 度仲要蓋冷氣被!  跟住仲半夜熄機用風扇。 唔成身汗就奇啦!

呢幾日咁鬼熱, 又唔係開窗瞓, 仲要熄冷氣, 佢一向咁怕熱就梗係成身汗啦。 有時真係比佢激死。

肥仔聽完同佢講, 阿媽, 冷氣開 27 度基本上部機都唔制冷啦。 梗係熱啦。 於是叫佢試吓將溫度調低至 25/26 度, 再開通宵睇吓有冇問題。  不過, 我好肯定佢唔會開通宵囉。

沒有留言:

張貼留言