2013年5月11日 星期六

哈哈! 我都做到!!! 黃金蝦 Y(^_^)Y



我 99 又做 walking reminder, 成日問我記唔記得佢有盒海蝦响冰格。 你估我盲/定係記性真係差過佢?!  成日咁 remind 我點會唔記得。 係未諗到點用佢嚟煮新嘢啫!

後來見到親子那邊有 JM share 個黃金蝦食譜, 見幾易做, 所以擒晚拎咗嚟做白老鼠。 但係原食譜醃蝦調味係冇白餐酒, 但係加蛋白, 同埋生粉醃嗰陣撈埋。 但係依家有 airfryer 經驗, 生粉唔可以一早拌入, 如果唔係濕"da da"。 另外我都冇用蛋白, 反而加白餐酒。 所以將原食譜修改了。 其實真係好易做。  肥仔話好好味!  成碟 KO 晒。

參考食譜 : BK JM “lamchuikwan"

材料
海蝦
蒸熟咸蛋黃 2 隻
牛油

白餐酒

做法
1)把蝦洗淨瀝乾開邊去腸。
2)用白餐酒、鹽、胡椒粉調味備用。
3)將蒸熟咸蛋黃壓成泥。
4)將調味過的蝦落油鑊前瀝乾, 再用足夠生粉撈勻。
5)燒熱油鑊下油半煎炸至硬身撈起, 待鑊中的油沒有“bi bi pak pak" 聲後將蝦回鑊略煎炸至金黃色取出隔油。
6)原鑊倒走炸油, 用廚紙清潔後下牛油, 中火至牛油溶掉後下咸蛋黃泥煮至起泡。
7)將蝦回鑊與咸蛋黃泥拌勻即成。
8)灑少許乾番茜作裝飾。


兩隻咸蛋黃足夠做這裡的份量。

沒有留言:

張貼留言