2013年5月13日 星期一

for 肥仔阿媽 mOthER's Day CAkE



在聖安娜選了一款同愛妻號買給父親做生日的蛋糕款給她。

其實朝早時和她跟肥仔細佬一家去飲茶後大家都弄得有點不愉快。 下午送她返家後和肥仔逛街時, 我問肥仔要不要買花送給她。 肥仔說不用。 後來他手上有張聖安娜禮卷打算去換餅, 我話不如補些錢換個蛋糕氹吓佢啦。  所以將計就計送了給她讓她降火。

其實不愉快係她咎由自取。 話說飲茶其間肥仔告知細佬飛機上的私人影院所播放的片不太舊。 大多播放的片子都很新。 可能只是剛落畫數月。 後來談及寒戰一戲, 肥仔阿媽話這套戲在她做手術前(去年九月)已經看了。   但肥仔覺得應該沒那麼久的。 但她老媽老是說沒可能, 她手術後都沒有上街。 何來去睇過?  於是肥仔細佬馬上上網一查。 寒戰上晝日期是 2012 年 11 月 8 日。 我們表示她記錯。 但她死話不可能。 哈哈。 佢阿媽就係咁, 明明錯都話自己無錯。 無理由人家會為佢提早上晝呱?!  這一談她已經不悅, 覺得我們老是針對她。 其實我們上網找是想還她清白, 但十居其九反而係證明她錯。

送她回家時, 每過一次西隧佢就問幾錢。 我話阿媽你問過好多次喇。 其實我哋成日 autopay 邊記後幾錢。 次次佢問, 我哋就上網搵完答咗佢, 佢下次又問。 肥仔話“阿媽你又唔揸車, 你成日問嚟仲咩?”  佢答“我想知”, 跟住肥仔話知嚟仲咩?  肥仔跟住問咁巴士有幾多個“轆”丫?  跟住佢開始數話我哋成日唔答佢, 話好簡單問我哋朗豪坊正門响邊條街, 咩街名我哋都話唔知。 大佬呀!  我鬼知朗豪坊正門响邊條街啫!  好多時去到先搵嘅啫。 佢話有次個遊客問佢, 佢唔識。 我話阿媽你叫佢問詢問處咪得囉。  唔知有幾奇!   就係咁又搞到大家都唔開心。 成日問埋啲無聊問題。 唔怪得肥仔細佬個仔細細個已經話“嫲嫲講嘢好無聊”。

老實講, 真係成日比佢激到“啤啤聲”。 佢既然知道人哋成日唔答佢, 咁就醒啲唔好問啦。 係都唔識趣, 係咪自己搵嚟丫。

沒有留言:

張貼留言