2016年5月18日 星期三

淘 ~ My NeW TOY の BoSCH 廚師機 MUM54251


考慮了很久很久才入手。  原目標係 Kitchenaid 和 bosch 有 sensor control 的 maxximum。 但考慮到 kitchenaid 馬力較細,配件又貴。  maxximum 份量太大,而屋企人口又少,食量又少。



所以最後決定入手幾乎咩配件都齊,份量較細但馬力也有 900 的現貨 mum54251 bosch 廚師機。  再配壓麵機。 然後再從另一代購配了牛油槳。  機價 2400 人仔(約 2850 港元)。  壓麵套裝優惠價 1380 人仔 (約 1640 港元)。 而牛油槳則為 250 人仔(約 297 港元)。

由於身在國內,層經想過自己回香港時買機帶回來。 但問題係最近上海海關非常嚴緊。 幾乎每件行李不論大小都要過 x-ray。  而這類家電一般都要繳納 30% 稅款。  所以如果我買最 top 隻 model 約七千多港元。 如果被稅咪成萬銀!  所以我唯有死咗條心。



但回來後還是心癢癢,因為廚師機功能多,又可以解放雙手。 佢邊搞我邊做其他嘢。 慳水慳力慳時間。  所以回來後一直留意淘寶上代購的款式和價格。 大多是德國直郵。 但有分賣家包郵包稅或包郵不包稅。 稅的風險由買家自行承擔。  咁就真係睇你好唔好彩。 我看到不少買家除了被稅外,搞清關簡直折騰得要死。  隨時在海關等 2、3 個小時來清關。  而且我這類非持身份証者可能清關更麻煩。 所以好似我呢類心急人咁最好還是買已經在國內的包郵現貨。



不過收貨時看到買家用原裝箱直接發貨真的讓我冒汗。  連順豐的哥仔都替我擔心。 叫我拆箱驗貨。  幸好只是保護切菜機的發泡膠斷了,但整體沒有損壞。  賣家另外附上中文說明書。



這款型號機身是非金屬。  所以有甩色情況。 不過不影響使用都無謂過份挑剔。



基本打蛋器、攪拌器和麵糰鈎全齊。 還包有三片切絲、切片和磨蓉刀片。



這款 model 最特別就是附帶切粒器。



電線不是自動回收的。 但只要手動將線塞入機體殻內即可收納。



雖然這款 model 基本是最多配件的一款,但還有不少可以給身痕用家發掘。

沒有留言:

張貼留言