2013年1月14日 星期一

RaSonIC 智能煲 ~ 韓式炆牛肋條


其實算唔算韓式呢?  因為我冇粟子, 又無白蘿蔔, 反而落咗粟米。 重要唔係牛肋骨係牛肋條.....不過, 是旦啦。 志在搵屋企有咩可以用個智能煲試煮。

淨係個煲煮嘅時間約 1 小時。  相比上次用 staub 明火少了 1 小時。  最重要係唔使睇火, 又唔使驚痴底。



材料
急凍牛肋條 約1Lb
紅蘿蔔 1 個 (大)
粟米 1 條
紅棗 5 粒 (要有核)
梨 1 個
韓式肉汁醬 1 瓶
薑片 3 ﹣ 4 片 (我落咗好多片)
蒜頭 10 粒

做法
1)牛肋條溶雪後切粒再飛水。 飛水即係滾水放下去, 1 分鐘左右撈起隔水。
2)蘿蔔、粟米切件。
3)梨去皮用攪拌機打成茸。
4)紅棗洗淨
5)智能煲選擇“加熱”功能, 將時間設定為 10 分鐘。


4)2 分鐘後下油, 爆香薑片蒜頭, 再落牛肋條粒略炒。  再加入紅蘿蔔、粟米、紅棗、梨茸、韓式醬後再加水至食材一半, 拌勻後按“取消”。

5)用蓋蓋好, 按“筋腩”功能,待轉保溫狀態及浮子閥落下, 在排氣口放上濕布後將排氣口轉動去”放氣“來確保煲內完全減壓後才開蓋。  完成後即可享用。

評 :
開蓋後試食牛肋條粒軟軔度剛好。 不過智能煲落少咗水, 所以今次落 1 瓶韓式肉汁醬太濃, 下次落半瓶或 1/3 好了。

2 則留言:

  1. hi我係BKjm呀!
    請問你韓式醬汁喺邊到有得買?
    如唔用韓式醬汁,可以用什麼調味代替呢?
    Thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 你好呀! 韓汁我响百佳買。 如果唔用韓汁,比我, 我會用雞湯+月桂葉 2 片。 不過可能會唔夠用韓汁濃味。 不妨試吓丫。 另外爆牛肋條時, 可以灑少少紹酒。 ;)

      刪除