2013年8月7日 星期三

咸蛋蒸肉餅 ~ 附食譜及做法


咸蛋肉餅我諗已經無整 N 年。 因為人家成日話要自己刴豬肉先好食。  我係懶人, 唔想麻煩。  所以就算肥仔鐘意食, 我都冇整過。

不過, 擒日身痕, 想試吓“餵”水後整肉餅係唔係一樣咁好味。   其實之前睇阿蘇節目都知實冇死。  原來真係唔錯喎。 肥仔話好鬆, 唔鞋。  好食。  不過我當然無咁神心自己刴肉碎啦。 我响百佳豬肉檔買。

材料
肉碎
咸蛋

醃肉調味料
豉油


紹酒
生粉
胡椒粉 (隨意)

做法
1)將肉碎用廚紙印水後加入調味料醃最少 1 小時。
2)落鑊蒸前“餵”水, 然後在碟內造型 (學阿蘇整山型)。  完成後將咸蛋白由山頂淋下。 咸蛋黃放在山頂。
3)水滾大火蒸約 15 分鐘。

沒有留言:

張貼留言