2013年8月29日 星期四

我要做大佬 Y(^_^)Y


上次發生小虎咬人後, 大魔和大魔王決定搵心理醫生同小虎哥幾姊弟傾吓計。  以下係小魔怪撮要⋯⋯

小虎哥 :
﹣我要在這家做大佬。 希望每人回家時都係摸我先。
﹣這家我只敬重一個人, 就係阿哥(即小魔怪)。>>話時話又可能係喎。 只有小魔怪舞佢, 佢好少發佢脾氣。 仲成日走上小魔怪張床飲奶。
﹣至於點解咬鐘點阿姨係因為我唔鐘意佢抺走晒我啲氣味。

小肥柔﹠小朣 :
﹣點解家姐你舔走晒肚仔啲毛, 阿妹你就舔走晒兩個大脾外啲毛呀?⋯⋯ 兩個都話因為舔毛好 high、好爽。
﹣問小肥柔上次小虎咬人當時佢覺得點 ⋯⋯ 當時嚇死我囉。

小武 :
﹣點解成日同阿哥(小虎)打交?⋯⋯ 因為覺得阿哥係一個比武好對手。
﹣對你個家有咩期望呀?⋯⋯ 我細細個已經住响呢度, 幾好丫。 無特別其望啲咩。

以上屬真屬假不得而知。  不過又有文有路喎!  加上小魔怪告知自傾計後小虎之前經常到洗手盆又或者淋浴間去水位小解這個壞習慣不見了。

沒有留言:

張貼留言