2013年11月12日 星期二

反沙芋頭


肥仔阿媽買完 expect 我整, 但係我見冇可配搭的食材,加上我同肥仔基本上都會買咗成個星期餸, 所以就由得佢。  最麻煩係佢阿媽一出街又話見新鮮買咗嘜、買咗物。  要我先用那些食材。  唉! 但係我哋又鬼咁細食, 所以堆吓堆吓就好多。 有時諗住煮多樣清走啲,佢又話 "咁多呀?"。   真係神又佢、鬼又佢。

芋頭一直冇煮係因為佢個腸胃唔舒服咗成個星期。 肥仔出完差又話個胃唔舒服,所以我就由得佢放响雪櫃。



昨午佢突然問我今晚煮咩? 我都知佢一定係想話雪櫃有嘜有物。 所以我話"你有咩意見?"。 哈哈! 真係不出我所料...."冇.....我見個芋頭我買咗好耐,睇吓你想幾時整。"

開到聲,唯有上網搵。 硬著頭皮整反沙芋頭.....因為呢個餸佢最耍家,所以我一定要成功。  免得佢囉囉唆唆。

大概了解過做法後我將弄糖漿步驟跟煮焦糖的前步驟來膽粗粗整。

材料 :
芋頭
糖 約 80G
水 2 茶匙

做法 :
1) 芋頭切件用油炸至金黃色 (我用 stuab 煎至金黃色)。
2) 取另一鍋,放入砂糖和水,開火加熱。 待糖開始溶化成透明狀後捯入芋頭快手攪拌。  直至芋頭表面黏上糖漿即成。

沒有留言:

張貼留言