2013年4月17日 星期三

又嚟 (*`へ´*)

擒晚响書房反轉都搵唔到我包藥。 今次仲係醫生話要食晒成個療程的。 明明記得我早一晚食完入咗去一個有食藥水針筒連藥膏的舊藥袋然後放响電腦前要嚟提自己記住食藥。

擒晚醒起來的時候已經晚上十一點幾。 左搵右搵都唔見。 書枱櫃桶、電腦櫃的櫃桶仔、手袋、睡房、廁所、所有垃圾桶都搵唔到。  諗住自己眼大, 要搵嗰陣就鬼“up”眼。 於是進進出出幾次, 最後出埋去後梯垃圾房搵。 不過垃圾已經被收走。

無奈地返回家再找找看。 又無。 唯有死死氣去沖涼, 等第二天早上才向肥仔阿媽問下落。

沖完涼靈機一觸去藥箱睇睇。 果然, 又有人多手將我枱面上那包藥放進去。

我真係好想“鍋”鑊金佢。 真係唔知點解佢係都要攪吓人家的東西。  又唔係有鐘點嚟, 又唔係成枱嘢 (前晚我係得返包藥响枱面)。  話極都唔聽。 好想問佢係唔係我講佢聽唔明, 定係佢唔想明, 定係想挑戰我條底線(angry)


剛才走出廳時她在看報紙。 我再次請她以後不要幫我收拾枱上的東西。 我話我昨晚反轉整個房間也找不著我的藥。 於是她又解釋之前到藥箱取藥唔覺意將我包藥跟她的叠在一起, 所以一拼放入。 如果睇到唔會碰的。  接著我建議她為免下次有誤, 拿過一點點就不會容易搞錯了。 她繼續說是因為暈暈哋所以攪錯。   我話我比個建議你嚟減低攪錯機會。 跟住佢話你唔明我講咩。 我話我明呀, 所以我建議你拿過少少囉。 佢又重覆, 都係話我唔明。 我話夠了。 我要講的講完了。 唔再討論。

沒有留言:

張貼留言