2013年4月9日 星期二

又自作主張(*`へ´*)

話說我看上了家裡果盆餘下的兩條要熟透的香蕉準備用來制作戚風蛋糕。 誰不知那天一回家肥仔就吃掉了一條。 餘下只有一條。 所以我就放到書房去叮他別動我這條蕉也免得佢阿媽食咗。  因為果盤餘下的都要等待才夠熟。

誰不知我昨天找來找去也見不到那條蕉, 心想肥仔可能早餐包包不夠隨手吃掉。

晚上肥仔回家我問他“仲咩食咗我絛蕉?!”。  佢話“冇呀!”  我話“唔見咗嘅”。 於是佢問佢阿媽“書房隻蕉係唔係你食咗?”  佢話 “係呀!  我執嘢見隻蕉咁熟咪食咗佢囉。“

我真係火佢。 我都同肥仔講有時點解要寫紙就係因為咁。 佢話唔使寫, 擺書房冇人搞你。 佢真係唔記得屋企最多手係邊個。 最鐘意自作主張係邊個。

記得我之前唔見咗個外置 hard disk, 問佢阿媽有冇見過, 佢話我自己掉咗。 我都真係諗極都唔明自已點會掉咗。 舊嘢我之前返工, 日日帶住。 我會咁唔小心掉咗!  今次呢件事之後, 好明顯我會入佢數。  因為我自己日日都要帶嘅嘢咁重要我係冇可能自己掉咗。

仲有我個攬枕, 瑞士返嚟之後都唔見咗。 問佢阿媽, 佢話唔知!  啍!  條枕有腳自己離家出走嘅!  其實好耐之前佢問我要唔要換, 我話唔要。 點之去完瑞士就唔見咗。

佢有時真係當我傻!

沒有留言:

張貼留言