2013年4月8日 星期一

STaUB ~ 豆腐花 "附食譜及做法“



在親子那邊看到 JM 話超簡易食譜, 整完很成功。 但係因為版權唔敢亂 post。 於是我自己 search。  找到這個原來就是那位 JM 跟的食譜。

真係好鬼易。 大家只要買豆漿,再去藥房或烘焙店買食用石膏粉就可以整㗎喇。 前後 45 分鐘有得食。

但係唔知係唔係我個 staub 內鍋用完我有噴油, 雖然整嗰陣抺咗, 但係出嚟的豆腐花冇人咁滑。

食譜來源 : 沙朗

材料:
綠色盒維他奶山水鮮豆漿“豆味特濃”一支(1L)
食用石膏粉1 茶匙
粟粉1 茶匙
凍滾水2 湯匙

做法:
1. 先將石膏粉及粟粉放入鍋內用 2 湯匙凍滾水拌勻備用。
2. 將煲蓋用乾布包著備用。

3. 用另一個煲將豆漿煮滾, 然後以一尺高距離撞入 1) 中。  ** 記得撞之前再將石膏粟粉水攪勻先撞。
4. 蓋上已包乾布之煲蓋靜止30分鐘即可凝固。  (布的作用是用作吸去倒汗水)

5. 食前畢走表面泡沫後再分到小碗, 然後隨意加入適量黃糖/黑糖......whatever 隨你喜歡。 我兩樣都冇, 所以落蜜糖添。

好成功, 只係個樣唔係好滑。  JM 話建議我減少 D D 石膏粉, 同埋焗10﹣15分鐘。 下次試吓先。

沒有留言:

張貼留言