2013年4月6日 星期六

想炸咗我個爐 ((((;゚Д゚)))))))


好在肥仔及時阻止。 一知半解下佢竟然夠膽將鍚紙放入我個爐度用“微波燒烤”功能。

肥仔一見佢撕鍚紙就問佢想仲咩....佢唔想答。

佢問肥仔 ”combi."即係咩, 話查字典查唔到。 肥仔話 “阿媽, 點解有中文“微波燒烤功能”唔睇要睇英文?”  佢又唔答。  於是肥仔問佢想點, 佢唔答就將張鍚紙放入爐, 然後擺瓜子上去。 再想按 ”combi."。 肥仔即刻阻止話“金屬”類唔可以用微波功能。

佢又拗話見我用過。 其實我只係做果醬將“霎”完嘅樽用單層熱風功能烘乾兼消毒。 佢入去見到嗰陣個機其實係停咗, 只係淨返個樽同個蓋响爐內”興“住。  諗住果醬煮好先拎出嚟倒入。

佢返嚟聽到佢開爐叮奶都知出事。 佢實以為金屬可以叮。  雖然一路都話比佢聽唔得。 亦有可能話同佢講教佢咪得囉!  但係我哋選擇唔教佢係好難一蓋而論。 佢只會一知半解。 所以索性唔教佢用這個功能, 而佢一路以來都係用淨微波, 都唔知搞咩會身痕走去用微波燒烤。

肥仔同佢講話唔好理我點整, 總之佢用有微波功能嘅就用碟。

沒有留言:

張貼留言