2013年4月22日 星期一

淘 ~ 九陽豆漿機



其實呢個都唔算係我個新玩具, 因為我係想買嚟做母親節禮物。 我阿媽好鐘意食中式甜品。 尤其杏仁糊、花生糊、芝麻糊、合桃露等。 所以在 BK 看到 JM 們用這個都大讚, 所以淘了個平版回來。 不過, 自己要先試用, 免得佢拿手唔成勢嗰陣我又唔識教佢。


這個品牌是國內最出名的品牌。 很多 JM 都說飛利浦都是買他們的機掛自己名堂牌。 這個機可信性蠻高。 因為實在外型、功能都有點相同。  但飛利浦蠻貴, 所以我決定買 9 仔。 在網上對比了很多不同型號, 那些新款有立體環線加熱要成 800 人仔。 而我選擇是必須要有自動清洗及保溫。 還要考慮到容積、適用人數及功率。 自動清洗係唔想阿媽煩點洗, 雖然功效不大, 但有好過沒有。 保溫好明顯係要煮完都唔會攤凍啦。 容積及適用人數都考慮主因是有些機種 2﹣3 人, 有些 2﹣5 人及 4﹣5人。  所以唯有選擇較有彈性的 2﹣5人。 而功率有些是 750W 以下, 擔心不夠力打磨, 所以 750W 以下的不考慮。  而價錢亦是考慮範圍之一, 因為如果佢老人家唔 like 都有咁肉痛。

這台豆漿機分別可以以干豆/濕豆打磨成豆漿, 還可以打果汁及煮湯。 這些功能容後再試。 今日只試了米糊功能烹煮芝麻糊。


食材 : 黑芝麻 30 G +白芝麻 30G + 糯米 50G + 白米 20G + 糖 + 水 1L


黑/白芝麻放到乾鍋內略炒。 然後跟其他材料倒入機內, 上蓋按“米糊”。 若 25 分鐘嗶聲响起加入砂糖拌勻即成。


成品白芝麻及部份米粒不夠糼細。 跟其他 JM 的比不算成功。 下次再試。

沒有留言:

張貼留言