2016年9月13日 星期二

R.I.P. 老爸 1947 - 2016


你嘅不辭而別讓我們朿手無策。  我們只好憑感覺為你安排一切後事。  但大概很多事冥冥中你已經安排好。 就像你離世後引領我們去找你。 碰巧我還未出門,大家也剛好不太忙。



最終我也能在 30 號這個設靈大日子從英國趕回來。  到酒店梳洗後肥仔跟細魔和額娘等去領遺體。 我就到學校親手插一盆給你在靈堂上獻的花。  我的功架當然未夠班插完直出啦。 校長幫忙修飾。




左邊 : 額娘; 右邊 : 細魔一家




左 : 大魔一家; 右 : 六凱當然唔少得。




左 : 我 99; 右 : 肥仔細佬


 這個是肥仔阿爸(我老爺) +阿姨




靈堂簡簡單單。  選了一張跟我一起拍的照片。 這張相是他最開懷最靚仔的一張相片。  過了這麼多天去接受事實,心情平復了很多。



老父兒時讀天主教學校,而我嫲嫲(即係佢阿媽)都係信由於奉天主教,但後來又聽也講佛教、什麼王母娘娘等......所以都唔知佢信咩教。  既然大家都唔知,我又諗住燒啲金銀衣紙比佢。 但係原來燒這類紙札品係要租用殯儀館大爐。 而且要進行道教儀式。 否則燒完等如沒有燒。 先人係收唔到嘅。  既然如此。 我就為有選擇道教。

妹妹太細,才幾個月人仔,所以就沒有讓她出席。  哥哥(小鬼)出席送爺爺。  最初蠻擔心小鬼會怕怕這些地方,但他沒有一點恐懼。 還晝公仔又寫信比燒比爺爺。  燒紙札品要大叫先人收嘢。 小鬼出盡力地叫。

而是晚小魔怪掌管接處。




31 號這天一大早要到靈堂打點。 小鬼昨夜跟我回酒店,他很乖,雖然清晨六點就要起床,但我跟他說,今日要送爺爺走喇,要起身喇。 他就馬上起來刷牙洗面跟我們出去。

到了靈堂小鬼發生了一段超搞笑事件。 話說我跟他說我哋入去同爺爺講早晨吖。  入到去我抱著他看著遺體,我話"老豆,早晨"。 點知小鬼照辦煮碗,仲超大聲叫"老豆,早晨!"。 搞到在場人仕都俸腹大笑。  真係比佢笑死!

到了瞻仰遺容,小鬼又話未睇夠。  佢問爺爺可唔可以遲啲走,我唔想佢走之類說話。

堂倌在每個花牌花籃中抽出一些花綜合後做了一束花給老父大殮儀式。

遺體隨後被運送至富山火葬場進行火化。  繼而返回紅磡食英雄飯。

而且因為老父一生熱愛海事工程,所以我們將安排骨灰撒落大海。

飯後肥仔返酒店取行李回上海。

而我因看醫生多留一天,所以晚上到了細魔家晚飯。  晚餐中當然少不了講到老父是非,小鬼在梳化看電視突然說"你哋唔好再講爺爺喇,我識聽㗎"。  呢個人仔真係老積。

沒有留言:

張貼留言